21 czerwca 2017

Nowa, międzynarodowa kampania reklamowa marki Fiat Professional: „Kiedy Fiat Professional dzwoni, Chuck Norris odbiera”.

Bohaterem nowej platformy komunikacyjnej jest Chuck Norris, aktor, który zyskał ogromną popularność również w sieci, dzięki legendzie jego niezniszczalnego bohatera, który z dużą dozą humoru ucieleśnia wartości marki.

W telewizji, internecie, radio i na tablicach zewnętrznych ruszyła nowa platforma komunikacyjna z Chuckiem Norrisem.  W stworzonym materiale wyróżnia się sześć filmów z udziałem aktora, gamy Fiat Professional oraz modeli Ducato, Talento, Fullback, Doblò i Fiorino. Fiat Professional to marka, która faktycznie może zostać uznana za „full liner", dzięki bogatej ofercie produktowej, która jest odpowiedzią na rzeczywiste potrzeby Klientów, mogącą sprostać różnorodnym wyzwaniom rynku.

Sławny aktor, który zyskał ogromną popularność również w sieci, dzięki legendzie jego niezniszczalnego bohatera, z dużą dozą humoru ucieleśnia wartości marki Fiat Professional: determinację, solidność, niezawodność, dynamizm i bliskość. Fiat Professional zresztą zawsze chciał zwracać się do ludzi w sposób jasny i bezpośredni.

Poprzez swoje spektakularne i nieco przesadzone akcje osadzone w różnych środowiskach pracy, wciela się w bohatera, dla którego nie ma rzeczy niemożliwych i który tylko dzięki swojej obecności osiąga wszystkie cele zawodowe, o których marzy, takie, jak na przykład naprawienie cieknącego kranu mrożącym krew w żyłach wzrokiem, gdyż „kran Chucka Norrisa nigdy nie cieknie, zawsze nie zawodzi". Interpretując twórczo tę sytuację - pracownik, który nie może liczyć na ponadprzeciętne talenty Chucka Norrisa wie jednak, że może polegać na pełnej gamie samochodów Fiata Professional, mogących sprostać każdemu zawodowemu wyzwaniu, gwarantując pełną satysfakcję Klienta. W ten sposób rozwija się stale zaskakujący format, którego celem jest wspieranie ofert handlowych marki na wszystkich rynkach. Koncepcja oparta jest na stwierdzeniu „Be Chuck or be Pro", co oznacza, że istnieją jedyne dwa sposoby, by prawdziwy profesjonalista stanął na wysokości zadania.

W filmie poświęconym gamie Ducato, ton się delikatnie zmienia i wraz z „Facts" amerykańskiego aktora, pokazywane są filmy akcji, dzięki którym stał się on sławny tak, aby docenić pozycję lidera samochodu, który sam w sobie stał się legendą w świecie samochodów dostawczych.  Humor przeradza się w prawdziwe kino akcji, w którym bohater memów sam staje się samochodem: Ducato, bestseller gamy i lider w sprzedaży na wielu rynkach, jest jedynym samochodem, na który może zdać się Chuck Norris, kiedy oczekuje wielkich rezultatów. Fabuła i atmosfera są jak w filmie akcji, w którym cała gama Ducato jest ścigana przez gang motocyklistów i w tej ekstremalnej sytuacji prezentuje się w całej okazałości jej wszechstronność.
Kampania reklamowa została wyprodukowana przez Filmmaster Production, jej pomysłodawcą jest agencja Leo Burnett, a reżyserem Markus Walter. Filmom, które ukażą się zarówno w telewizji, jak i online, towarzyszy kampania w radio, prasie i mediach społecznościowych.

LISTA OSÓB ZAANGAŻOWANYCH W REALIZACJĘ KAMPANII:
Agencja: Leo Burnett
Executive Creative Directors: Alessandro Antonini, Francesco Bozza
Group Creative Director: Davide Boscacci
Creative Director: Stefania Abbrugiati
Art. Director: Daniela Barberio, Giuseppe Campisi, Vito La Brocca
Copywriter : Federica Altafini, Antonio Di Battista, Fabio Lattes Romeiro
Account Director: Roberta Spagarino
Account Manager: Maurizio Battistel, Stefano Casuccio, Silvia Di Bucchianico
Head of TV Department: Riccardo Biancorosso
Producent telewizyjny: Laura Nadalutti, Franca Quercia

Producent: Filmmaster Productions
Reżyseria: Markus Walter
Zdjęcia: Ottar Gudnason
Scenografia: Sebastian Krawinkel
Kostiumy: Beth Lopez
Producent wykonawczy: Lorenzo Cefis
Producent: Elena Marabelli
Dyrektor produkcji: Gianluca Stabile
Postprodukcja: Band

najnowsze filmy

wyszukiwanie zaawansowane

Szukaj...

Od
Do
Szukaj

Zdjęcia


Pobierz

Zdjęcia powiązane


Załączniki


Linki